JOHANNAYO

Hej...

Publicerad 2014-08-02 16:30:24 i Allmänt,

... och VÄLKOMNA!
mitt namn är johanna, jag är en sjuttonårig tjej från trollhättan och nu har jag skaffat mig en blogg! har funderat på detta under en lång tid, och nu när (nästan) allt är helt klart känns det otroligt kul att få testa på att blogga. 
 
jag tänkte att detta inlägg blir mer av ett "hej" än ett "hej det här är jag", så om ni är väldigt nyfikna på vem jag är kan ni förutom att läsa bloggen gå in på min instagram, twitter, flickr eller tumblr, och har ni frågor så var inte rädd för att ställa de antingen i kommentarerna eller någon annanstans.
 
hej svejs!
 
// WELCOME! my name is johanna, and I am a seventeen year old girl from sweden. I have thought about starting a blog for a very long time, and now that almost everything's sorted I'm really excited to get going! this post will be more of a "hello" than a proper introduction, so if you want to know more about me you could either check out my other social medias (like my instagram, twitter, flickr or tumblr), or just leave a comment if you have any questions. I will not translate my posts every time, but I will do my best to do it as often as possible. I will try to get you a little translation button in the next few days or so, though I can't promise anything. have a nice day, and I'll talk to you soon! //

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela