JOHANNAYO

Dream Away

Publicerad 2014-08-04 14:48:00 i Fotografi,

 
model: amanda
 
jag älskar att fotografera, leka runt i photoshop och allt som hör därtill. ibland blir det lite mer konstnärliga bilder än bara vanliga vardagsbilder, som jag delar med mig av på instagram och flickr (och JA, jag ska bli duktigare på att lägga upp mina bilder där...). till vissa bilder skriver jag en kortare text för att förklara meningen bakom fotot och grundtanken med bilden, men till den här tycker jag att ni kan få fundera lite själva. vilka tusen ord säger bilden er?

// I absolutely love photography; playing around in photoshop, taking photos - everything. and sometimes I take more artsy photographs, like this one. I often have a story behind the photo, but for this I'd like you to interpret the meaning yourselves. what does this mean to you?

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-08-04 15:19:56

Fattar du hur grym du är som lyckas få mig att se skaplig ut i mitt modellande, för jag är då allt annat än i mitt esse framför kameran! Fy fan vad grym du är! Älskar din blogg, dina bilder, dig och är så himla glad för att vi bor i samma stad och faktiskt börjat hänga med varandra. Ser fram emot onsdag om du har tid/kan!

Svar: alltså vad ska jag säga??? tack så OTROLIGT mycket Amanda, jag tror inte du förstår hur glad jag blir av dina fina ord <3
johanna

Postat av: Maren

Publicerad 2014-08-05 22:40:17

neeeej, vad vakker blogg! Undrar om jag skal endre mitt instagramnamn men jag tränger hjelp, har ni noen tankar? (kanskje jeg skal flytte til Sverige, er så flink!!)

Svar: haha men tack du! @theotherlastviking låter coolt i mina öron.
johanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela