JOHANNAYO

Similarities

Publicerad 2014-08-10 15:41:11 i Musik,

 
 


Biffy Clyro är mitt absoluta favoritband, och när de lanserade sin b-side skiva 'similarities' till deras senaste album 'opposites' i slutet av juli blev jag så otroooligt lycklig! jag har nu lyckats gå igenom alla 16 (!) låtar som inte kom med på originalskivan, och jag älskar varenda en av dem. här länkar jag en jag lyssnat speciellt mycket på, och som jag tror även ni kan tycka om. rekommenderas att lyssnas på när ni cyklar mitt i natten, med hörlurarna i öronen och kollar upp mot stjärnorna. en av de mest magiska upplevelserna jag haft.

// Biffy Clyro is my #1 favorite band, and when they launched their b-side 'similarities' of their latest album 'opposites' I cried out of joy. literally. and now I feel like crying again, because every single one of the 16 (!) songs is just pure gold. I have listened to this particular song a looooot! just imagine listening to this while riding your bike in the middle of the night, with the only the stars leading the way. //

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2014-08-16 23:43:20

åh dem är så bra!!

Svar: ja verkligen!!!
johanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela