JOHANNAYO

Oslo

Publicerad 2014-09-30 19:55:29 i Allmänt,

 
alltså husen är så vackra!
 
 
 
 
 
maren bjöd mig på mandelstång som jag åt för första gången i mitt liv. det var mums.
 
 
vi fick en liten kompis
 
 
bubble tea!!! som jag velat prova hur länge som helst!!! som också var gott!!! alltså vad är det med norge och god mat!?!?!?!
 
några bilder från lördagen då vi sprang runt på oslos gator och hade det koseligt. vi åt thai, jag fick se marens skola, fick skoskav, tog bilder både inne och ute, och självklart kollade vi på sherlock under kvällen tillsammans med lite svenskt godis och riktigt go cheesecake. yum <3<3<3

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-09-30 20:38:23

Lyxliraren nummero uno! Men jag gillar dig galet mycket ändå, och jag hoppas innerligt att du stannar här i Sverige hos mig!!!

Svar: haha jajamän!! tycker om dig med ju <3 är (tyvärr) trollhättebo ett tag till *suck*, så du kan vara lugn kompis
johanna

Postat av: Maren

Publicerad 2014-09-30 20:50:09

Så bra du hadde det bra! JAG KOMMER SNART✨

Svar: BARA ATT KOMMA <3
johanna

Postat av: Gina

Publicerad 2014-09-30 22:53:42

åå så ut som dere hadde det gøy! neste gang tar jeg turen til oslo og lar være å bli syk.. <3

Svar: åh det hade vi!! haha ja det blir fett, eller så kommer du & maren till sverige? ;)
johanna

Postat av: Gina

Publicerad 2014-10-05 00:17:46

HEJ IGJEN! jaa, eller så tar vi turen til sverige! hadde vært dritfett!

Svar: vi kan ju höras av på fb snart kanske??????
johanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela