JOHANNAYO

amanda

Publicerad 2014-08-03 15:41:02 i Allmänt,

för ett par dagar sen hängde jag med denna coola tjaj! jag hade en snabbgenomgång om fotografi och hon hjälpte mig med bloggen. byteshandel när den är som bäst, och att sedan bli närmare vänner på köpet är ju härligt! så under två dagar har vi...
 
 
...posat framför kameran...
 
 
...plankat på en bro...
 
 
...haft en fotoduell (och vill ni se amandas resultat så klicka här)...
 
 
...och även tagit djupa bilder på buskar, såklart. under andra dagen spelade vi både singstar och just dance, men jag tycker vi undviker dokumentation från det då jag inte vill att ni ska bli traumatiserade.
 
// a couple of days ago I met up with this cool gal! I taught her about photography, and she taught me about blogging. best trade ever. we have done everything from posing in front of the camera and planking on a bridge, to having a photo duel and taking deep pictures of leaves. yup. we've also played some games such as singstar and just dance, though I think you're better off without hearing our very awesome voices and watching us move like jagger. we wouldn't want you to be jealous, now would we? //

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-08-03 15:59:20

DU ÄR SÅ FIN, OCH DET VAR SÅ KUL, OCH JAG ÄR SÅ GLAD ATT DU ÄNTLIGEN HAR BÖRJAT BLOGGA FOR REALS OCH FY FAN VILKET MONSTERBRA INLÄGG DU INLEDER MED (BORTSETT FRÅN "HEJ" INLÄGGET ALLTSÅ)

Svar: BLIR SÅÅÅ JÄVLA GLAD TACK TACK TACK!!!!
johanna

Postat av: Emine

Publicerad 2014-08-13 01:20:46

Johanna I am liking this blog very very much och självklart visste jag att jag skulle det! ;) <3

Svar: haha tack bästa emineee!! vågar jag ens hoppas?!?! :D
johanna

Postat av: Emine

Publicerad 2014-08-13 01:21:34

Gav dig som du såg en överraskning som innebär att jag avslöjar en hemlighet...

Postat av: Emine

Publicerad 2014-08-13 01:21:36

Gav dig som du såg en överraskning som innebär att jag avslöjar en hemlighet...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela