JOHANNAYO

svarta byxor och kofta var ju inte riktigt rätt kläder idag

Publicerad 2014-08-27 19:18:44 i Allmänt,

något jag inte berättat än är att jag går andra året på samhäll på folkis, och jag trivs så otroligt otroligt bra! jag har verkligen så sjukt bra klass och lärare. som mitt individuella val har jag valt fotografisk bild 1, vilket passar mig helt perfekt! idag hade vi väldigt mycket strötid över, så min lilla fotogrupp mös i solen och fotade lite annat utöver våra uppgifter.
 
 
 
(alltså den här klockan kan va ett utav mina bästa köp)
 
 
sveriges coolaste tjej; emine!
 
 
och vad är detta med att det var 20 grader varmt idag?! okej, jag klagar inte, men sverige: säg gärna till mig lite tidigare nästa gång! /mvh löken

Kommentarer

Postat av: Vem fan tror du???

Publicerad 2014-08-27 20:55:21

Du såg ut att ha de ganska gött utan mig trots allt, bilderna får mig dock att ångra att jag valde bort detta FÖR FY FAN VA DU ÄR GRYM KVINNA!!!!!!!!!!

Svar: saknade dig förstås, och TAAAACK <33333
johanna

Postat av: Fanny

Publicerad 2014-08-30 16:38:52

Jättefin klocka! :)

Svar: tack!! ja visst är den? :D
johanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela