JOHANNAYO

warm waves

Publicerad 2014-08-20 19:04:17 i Resor, Video,

 
som ni redan vet älskar jag att fotografera, men något som jag inte tror alla vet är att jag också tycker om att filma! jag filmar som mest under resor, men kan även gå ut ibland för att göra korta små snuttar. här kommer då en video från min resa till grekland där jag spenderade 3 veckor i somras. enjoy!
 
// as you already know I have this huge passion for photography; what you might not know is that I really like videography/cinematography as well! here I have made a little video from my trip to crete, greece this summer. enjoy! //

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2014-08-20 21:02:55

Ååh Kreta! Saknar det, speciellt det fina vattnet<3

Svar: världens mysigaste ö! åh ja verkligen, vattnet är såååå underbart :D
johanna

Postat av: Cornelia

Publicerad 2014-08-20 22:01:37

Mysig film :)

Svar: åh tack så mycket! :D
johanna

Postat av: Felicia

Publicerad 2014-09-06 12:05:07

Det var en väldigt mysig video! Men var har du köpt kameran (gissar på att de är en slags gopro kamera?) som du har först i videon? Skulle gärna vilja ha något likande. Kraaam

Svar: åh tack så mycket!! ja, det är en gopro hero 3+ black edition, sjukt bra! köpte den på siba, men finns nog lite överallt. jag tycker verkligen du ska slå till, det svider lite i plånboken men oj vad det var värt det!! kram :)
johanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela