JOHANNAYO

1/52

Publicerad 2014-11-02 20:36:23 i 52 weeks project, Fotografi,

 
ja, ni läste rätt! 

från och med ikväll ska jag lägga upp en bild varje söndag under ett års tid (!!!). jag är både astaggad och väldigt nervös. om jag, mot förmodan, inte lägger upp en bild i tid så ska jag göra det så fort som möjligt. jag kommer inte göra det för att det ska vara ännu ett stressmoment, utan detta projekt är till för mig så jag blir mer kreativ och utmanar mig själv mer. och nu är det bara 51 bilder kvar! 3, 2, 1, KÖR!

// Yes, you read the title right! I will now begin a 52 week project (aaaaah!). I'm equally parts excited and nervous. I will (try to) upload a new photo every sunday for the next year, and if I for some reason can't upload it by then, I'll just do it as soon as possible. Get excited with me!!! //

→ WATCH IT LARGE ON FLICKR 

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2014-11-02 21:26:15

Johanna, du är verkligen både en grym fotograf OCH modell! <3

Svar: alltså tack sååå mycket Hannis !!! <3
johanna

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-11-03 00:03:16

Detta kan ju vara en av de bästa bloggidéerna som jag någonsin har läst! Ser fram emot de kommande 51 magiska bilderna ihihih <3

Svar: mer foto än något annat ;) åh vad glad jag blir!! <3
johanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela