JOHANNAYO

ær'e hær'e er party?

Publicerad 2014-10-20 19:18:58 i Allmänt, Mobil,

jaaaaaa de är'e!!


var en riktigt härlig dag i skolan idag! visst att jag vaknade kvart över fem (okej, gick upp lite senare) för att hinna sminka mig, men oj va värt! det var så kul att gå all in, nästa år blir det ännu värre kan jag ju tala om. bu!

var för upptagen med att fota alla andra att jag knappt kom ihåg att fota mig själv. har bestämt att gå ut och fota någon annan dag med denna utklädnad, förhoppningsvis kan ni se lite tydligare då hur jag såg ut in le face. synd att det blev så litet nu. hade ju lins och allt. *cries*

// it was halloweeeeeeeeen at school today!!! yes I'm excited!!! yes I know it's a week left!!! no I don't care!!! I'm so happy with how my costume turned out, and soon I'll go out and have a shoot in it! or well, at least something similar to this. I can say that the wings and lens is a go. //

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela