JOHANNAYO

varför ta selfies när en kan ta wefies med hästar?

Publicerad 2014-10-12 19:59:02 i Allmänt, Fotografi,

 
igår var jag riktigt hurtig ska ni veta! jag satte på alarm för att gå upp och träna (!!!), hjälpte mamma lite med att baka, och hängde även med denna sköna böna! vi åt en redigt god tårta, gick på en liten fotopromenad och sen spela vi spel med emines kompis. riktigt gosig kväll! imorse har jag även varit funktionär på ett lan och sen soooovit hela eftermiddagen. nu hade jag tänkt att klura ut vad jag ska vara på halloween, någon som har några förslag?

nu ska jag låta bilderna själva få berätta om hur fin kvällen var igår. jag dööör för hösthimlen!
 
 
 
 
 
 
// the sky last night was sooo beautiful! emine and I went for a walk and took some pictures. this is how I want to spend every autumn evening! today I have been a functionary at a lan and slept quite a lot. now it's time for some planning on my halloween costume - I still have no idea what I'd like to dress up as... //
 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-10-12 22:29:25

gråter vad fina bilder du tar johanna, hur ÄR DET ENS MÖJLIGT PÅÅ RIKTIGT??

Svar: alltså Amanda du fattar inte hur glad jag blir!! tack så SJUKT mycket!!! <3
johanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela