JOHANNAYO

en liten lista

Publicerad 2014-09-04 21:40:10 i Allmänt,

Vad har du på dig?

tisha + mjukisbyxor. sååå fab

Hur mår du?

satans ont i halsen och huvudet, annars helt ok!

Vad önskar du just nu?

att det ska bli hööööööst, spricker av längtan

Vad har du ätit idag?

3 bananer, en herrans massa té och lunch + middag, förstås. och halstabletter. så många halstabletter.

Vad ska du göra imorgon?

mysa <3 antingen med la famillia eller någon annan. vi får se!

Och på söndag?

vakna hos min polare jag ska sova hos, plugga, lite blandat skulle jag tro! planerar inte så långt i förväg

Vem saknar du?

just i denna stund? maren & isabella.

Senaste köp?

räknas halstabletter & en banan? annars en bok, tröja, halsband + örhängen. 

 
(ja, jag är illuminati)

Vad skrattade du senast åt?

min bror

Vad grät du senast åt?

grät samtidigt som jag spelade flightless bird, american mouth på gitarr. den låten är så otroligt otroligt fin. lyssna!!!

Vem sov du senast med?

julia & hannah

Vad läser du just nu?

the maze runner! som jag köpte igår! som ni kan skymta i bilden över! och som är asbra hittills! 

Senast sedda film?

high school musical 2 <3

Vilken svordom använder du mest?

jävla(r), fan.

Vem var den senaste som ringde dig?

madre!

Har du dejtat någon av en annan religion?

si

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?

"funkar bra!!"

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

just nu tycker jag om fotografisk bild & samhäll!

 
tagen på den senaste fotografilektionen! har börjat digga urtvättade bilder väldigt mycket nu.

Vilken är din favoritfrukt?

MANGO, alla dagar i veckan. tyvärr äter jag det inte alla dagar i veckan *suck*

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

min gleegalna kompis tyckte jag var lik Lea Michele. vet inte hur.

Vad är du rädd för?

spindlar, fiskar & har även en skvätt klaustrofobi

En person du tycker är snygg?

benedict cumberbatch. mums.

Blir du lätt svartsjuk?

nope

Din favoritkaraktär ur en serie?

kan verkligen inte bara välja en! måste bli sherlock och moriarty, från sherlock dårå. fitz & simmons från agents of SHIELD är även de så otroligt sköna!

 

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?

emine

Vilket språk hade du velat lära dig?

latin & italienska

Vad för sorts killar/tjejer faller du för?

de som jag kan skratta med, har även en thing för mörkt hår. och är de kramiga är det ett väldigt stort plus!

Vart vill du åka just nu?

LONDON alltså vill dit så extreeemt mycket

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?

en drös med kameragrejer, och en mysfest med mina närmsta. och då jag fyller 18 nästa gång hade ju ett körkort inte suttit fel.

ps: snodde listan av amanda! gå in på hennes blogg för att läsa hennes svar

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-09-04 23:00:55

AHAHAAH pallar ej att jag var tvungen att gå in på min blogg för jag hade inget minne av att jag gjort detta, mitt minne är felfritt så att säga...

UNDERBARA SVAR, UNDERBARA BILDER, UNDERBARA DU

Svar: ALLTSÅ HAHAHA du är la för gå ällä. och PUSS
johanna

Postat av: MATILDA

Publicerad 2014-09-05 13:02:05

Trevlig lista :D

Svar: va kul att någon tyckte det var intressant, haha!! :D
johanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela